Orka

Orka

Yükleniyor...

İçerikler Yükleniyor...

Tablo (Grid) Kullanımı

TABLO ÖZELLİKLERİ
Tablo Özellikleri

Tüm tablolarda farenin “sağ tıklaması” ile yardımcı gelen menülerde standart olarak yer alır.

Tablo özellikleri, üzerinde bulunan tabloya ait tüm işlemlerin yapıldığı bir menüdür.

Excel: Tabloyu görünen biçimi ve alanları ile Excel’e gönderir.

Yazdır: Tabloyu yazıcıda yazdırmak için (+PDF) için kullanılır.

Hızlı Tablo: Sıralama, Filtreleme, Toplamlar, Ortalamalar… için Tablo üzerindeki kontrolleri açar veya kapatır. Kontroller kapatılınca diğer tablo işlemleri daha hızlı yapılabilir.

Pivot Raporu: Tabloyu Özet raporların alınabileceği, Grafik Çizimlerini izlenip, yazdırabileceği Pivot Sistemine aktarır.

Grup: Tablo alanları üzerinde gruplama yapabilmek için kullanılır.

Filtre: Tablo alanlarını filtrelemek için kullanılır.

Ara, Bul: Tablo alanları üzerinde arama yapmak için kullanılır.

Başlık: Tablo başlıkları seçenekleri için kullanılır.

Hücre: Tablo alanları hücre özelliklerini değiştirmek için kullanılır.

Alt Bilgi: Tablo hücrelerinin alt bilgilerinde toplam, ortalama, adet gibi özelliklerini göstermek için kullanılır.

Kayıtları Yenile: Tablo’yu yeniden yüklemek için kullanılır.

Dışarı Aktar: Tabloyu Excel, Yazıcı, HTML, XML, Text ve Panoya kopyalamak için kullanılır.

Ayarları Kaydet: Tablonun görünümü saklamak için kullanılır. (Eski Sistem)

Yeni Ayar oluştur: Tablonun tüm özelliklerini saklamak için kullanılır.

Ayarları Yükle: Saklanan Ayarları yüklemek için kullanılır.

Stil: Tablonun renk seçeneklerini seçmek için kullanılır.